ארכיון

יום רביעי, 4 באפריל 2012

מלחמתו של ברק

שר הבטחון אהוד ברק ממשיך במלחמה. ממשיך בנחישות להלחם בהתיישבות היהודים ביהודה ושומרון. פעם אחרי פעם מראה ברק מי האויב האמיתי שלו.
הוא כנראה יושן טוב ורגוע במגדלים. הוא לא רואה משפחות שנזרקות מחוץ לבייתם באישון הלילה, ילדים שנשארים בלי קורת גג בין רגע.
ומה בדיוק פשע של אותם המתיישבים? הפשע שלהם זה רצון לחיות בארצם ועל אדמתם. אלו האנשים שאוהבים את ארץ ישראל וכל מטרתם זה להיישב אותה.
דוגמה אחרונה במסע לחימה של ברק היא ''בית המכפלה'' בחברון בעיר אבות. הבניין נרכש כדין וכל מה שרוצים האנשים זה לממש זכותם ולהכנס לרכוש שלהם שנקנה במוטב כספם. וכאן נכנס לתמונה ''שר ללא בטחון'' וחותם על צו פנוי בלי אפילו לתת הזדמנות לאזרחים יהודים להוכיח צדקתם וכשרות עסקת רכישה. רק התערבות של שרים בממשלה וגם ראש הממשלה מנע מברק לממש צו פינוי מיידי.
התנהלות כזו של ברק לא הייתה הפעם בפעם הראשונה ולצערינו הרב גם לא פעם האחרונה. בן אדם לא משתנה במיוחד כשאין לו סיבה להשתנות.
שאלת מיליון דולר היא למה ראש הממשלה צריך את הרסיס של מפלגת ''עבודה'' וראש תנועה עם 5 מנדטים בתוך הממשלה שלו ועוד בתפקיד בין הבכירים?
 הייתי מציאה לביבי כדי לשמור על הקואליציה נוכחית והבאה לפטר את ברק ולהביא במקומו איש יותר עמיד וחזק שמתאים לתפקיד שר הבטחון.

עידכון של רגע אחרון:
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם אהוד ברק, וכן עם מספר יועצים משפטיים. בפגישתם דנו הצדדים בסוגיית הבית בחברון, וגיבשו כללים לתגובות במקרים מהסוג זה. בשיחתם, החליטו הצדדים, כי הבית יפונה בתוך 25 ימים, משמע בתוך 30 ימים מרגע הכניסה.

קונסטנטין ליבשין,
livshink1975@gmail.com