ארכיון

יום שישי, 5 באפריל 2013

יום השואה 2013

היום ב8 לאפריל אנחנו נציין ככל שנה, יום הזיכרון לשואה ולגבורה.
ימים קשים אלו וזיכרונות משותפים קשים אבל בכל זאת אסור לשכוח ''מה עשה לנו עמלק''! אסור לשכוח את ששת מיליון נשמות יהודיות שנרצחו בדם קר על ידי הפושעים תעובים.
ודווקא בימים האלו חשוב לדואג לכך שהיסטוריה לא תחזור, דווקא היום שאנטישמיות בעולם ובאירופה בפרט מרימה את ראשה המכוער. דווקא היום שיש מדינות טרור ואירגוני הטרור רוצים בהשמידנו ובהשמדה מדינת היהודים. כשבהמות בטהרן או לבנון או רמאללה או עזה נובחים לעברינו צריך להתאחד ולהתחזק ולשבור להם עמוד השדרה בידיעה שעם חלש זהו העם שסבל בשואה ואיבד את בניו. ועם חזק זה עם שבנה את מדינת ישראל בארץ ישראל ויודע לשמור עליה. משפט שצריך להיחרט בדעתנו  זהו משפט ''לא עוד''!
היום בשעה 20.00 יתחילו במקומות שונים בארץ טקסים שבהם נשמע סיסמאות מפיהם של הפוליטיקאים ונבחרי הציבור רבים.  אבל סיסמאות נשארות במקומן כאשר אנטישמיות מרימה ראשה באין מפריעה. כאשר במדינת היהודים מסתובב חופשי ''יונתן שפירא'' וחבריו, כשפועלים בישראל ארגונים שמטרתם השמדת מדינה של היהודים, כשמעל במה בכנסת ישראל, בשם חופש הביטוי אנחנו שומעים אויבים כמו טיבי וזועבי שבגלוי דורשים בהשמדה של מדינה ועם יהודי.
כל עוד הדברים האלו קיימים, הסיסמאות יישארו סיסמאות ומיום ליום סיכוי הנורא גודל!