ארכיון

יום חמישי, 15 במרץ 2012

אני מתבייש!

אני כאזרח מדינת ישראל, משלם מיסים למדינת ישראל ותושב הדרום מתבייש!
אני מתבייש ברמטכ''ל של צה''ל שלא בא לדפוק על השולחן הממשלה ולדרוש לתת הזדמנות לצבא לפתור בעית הרקטות. אני מתבייש בשר הבטחון שלא עושה דבר בעיינין חוץ מדיבורים על כך. אני מתבייש בשרי הממשלה שלא דורשים לתת לצה''ל ''אור ירוק''. והכי הרבה אני מתבייש בראש ממשלת ישראל!


הרי אנחנו כולנו יודעים שבינימין נתניהו חזק בהצהרות ונאומים.
ראינו דוגמאות של נאומים חריפים אך כוחה של מדיניות חייבת להשקל במעשים וביצועים.
למשל בכנס מנכ"לי משרדי הממשלה בירושלים ביום שלישי הצהיר נתניהו שכל מי שיפר שקט בגבול הדרום או אפילו ינסה להפר אותו יקבל עונש ויהפוך למטרה צה''לית. הצהרה נכונה אבל...
ביום ראשון ל''רגיעה'' בדרום נחתו בשטחי דרום ישראל כ12 פצמ''רים וקסאמים וגם שעות ערב מאוחרות גם רקטה גראד בשכונת מגורים בנתיבות. יום למחרת עוד 2 גראדים לבאר שבע. יום חמישי נפתח מגראד לכיוון נתיבות וקסאמים לכיוון שדרות. וכל זה כמעט ללא תגובה רצינית שתפגע באירגוני הטרור.


אדוני ראש הממשלה שוב הצהרת היום בכנסת שאתה מתכוון לעקור טרור אירני מרצועת עזה. נשמע צודק ונכון רק שבעזרת כיפת ברזל לא נלחמים בטרור ומחבלים. הניצחון יבוא רק בהתקפה וחיסולם של ראשי אירגוני טרור. צריך לגרום לכך שאיסמעיל הנייה ושותפיו יפחדו מהצל שלהם. ככה גוברים על הטרור! שום הסכם לא יביא שקט לתושבי הדרום.
אם הייתה מחליט לצאת למבצע רחב בעזה יש לך גב בישובי הדרום. הרי ראשי ערים המופגזות מזמן מבקשים לפתור בעיית רקטות פעם אחד ולתמיד.
כל עוד ילדינו בדרום חשים כל הזמן בסכנה אין מנוס שראשי אירגוני טרור (ולא כמו שמכנים אותם בתקשורת-ממשלת חמאס) בעזה יחשו את עצמם ברווזים במטווח. זה ממש לא ייתכן שמיליון אנשי דרום נמצאים במקלטים תחת איום מתמיד ומחבלים מסתובבים חופשי ללא פגע.
אדוני ראש הממשלה תחזיר בטחון לתושבי הדרום!