ארכיון

יום שבת, 17 במרץ 2012

מכתב לראש ממשלת ישראל

אדוני ראש הממשלה בינמין נתניהו!


שמי קונסטנטין ליבשין בן 37, אב לשלושה, תושב אשקלון.
אני כמו רבים מתושבים בדרום הארץ מפוחד ומודאג.
אני מפחד על ילדיי ואישתי שנמצאים תחת רקטות בדירה ישנה לא מוגנת באשקלון. כל מה שמפריד בינם לבין טיל שחס וחלילה יכול לבוא זה קיר אחד.
אני מפחד על הוריי מבוגרים באשדוד שנמצאים באותם תנאים ותחת רקטות.
אני מפחד ומודאג על חבריי וקרובי משפחה דרומיים שגם כן חיים יום יום תחת איום מתמיד של מחבלים מרצועת עזה.
בסופו של דבר אני מפחד גם על עצמי. אני בסך הכל בן 37 ויש 3 ילדים לגדל וללמד אותם מה זה ציונות.
אדוני ראש הממשלה אם תחליט לעמוד אחרי מילה שלך ולהפסיק לאלתר טרור מעזה תדע לך שתושבי הדרום מאחריך ומוכנים לתת לך גב תומך!
זהו מכתבי אישי עליך אך אני בטוח שרוב תושבי הדרום מרגישים כמוני.
תודה על תשומת לבך ושבת שלום!


בכבוד רב,
קונסטנטין ליבשין, אשקלון.
livshink1975@gmail.com