ארכיון

יום שבת, 17 במרץ 2012

לצאת לרחובות נגד טרור מעזה!

במשך שנים רבות דרום של מדינת ישראל נהיה למטווח של ארגוני טרור מרצועת עזה. זה התחיל כ''טיפטוף'' יומ-יומי על שדרות ועוטף עזה כשלעתים נהפך ל''גשם'' ממש של רקטות. אחרי גירוש יהודים מגוש קטיף ב 2005 גם אשקלון נכנסה לרשימה עצובה זאת. בשנים אחרונות טווח הרקטות של המחבלים התרחב עד אשדוד,באר שבע ואף גדרה.
מעל מיליון תושבים בדרום הארץ נמצאים תחת איום מתמיד מעזה וממשלת ישראל יושבת בחיבוק ידיים.
בסבב הסלמה אחרון נורו לעבר ישראל יותר מ300 רקטות מכל הסוגים וממשלתינו היצרה לה קו אדום. אם רקטה תגיע לגוש דן אז צה''ל יגיב בחומרה רבה ובינתיים ממשיכים להבליג ואף יוצאים ל''הפסקת אש'' שכבר בתוכה נורו לעבר ישראל כ20 רקטות. ועדיין ישראל דבוקה לחוסר תגובה רק בכדי לשמור על ''הפסקת אש''. גורמים מדיניים טוענים שמדובר בארגונים קטנים שממשיכים לירות וצריך לתת סיכוי לחמאס...עד הסיבוב הבא.
העם שידע למחות נגד מחירי קוטג' ושכר דירה כעת חייב למחות כנגד הפקר של אזרחי המדינה נגד איום טרור עזתי. ראש הממשלה ושר הבטחון צריכים לדעת שצריך לעצור מגפת טרור מרצועת עזה לפני שהיא תגיע לרחובות תל אביב וירושלים. אסור לתת הזדמנות לאויב הערבי לחגוג ניצחון על מדינת ישראל וצה''ל.
מסר לעם ישראל-צאו לרחובות והפגנו תמיכה בצה''ל ובמבצע רחב כנגד אירגוני טרור ברצועת עזה! אנחנו לא רוצים רגיעה זמנית-אנחנו רוצים שקט מוחלט לתמיד! אנחנו לא רוצים יותר אזעקות!
אין יותר אדישות ,סוף סוף מפסיקים ''שתיקת כבשים'' ודורשים מהממשלה לשחרר ידיים של צה''ל!
תנו ל צה''ל לנצח!!!




קונסטנטין ליבשין, אשקלון.
livshink1975@gmail.com